Cane: Ko želi da se slika, ima „Van Gogh“

Kategorija [ Muzika, ZANIMLJIVOSTI ]

Cane: Ko želi da se slika, ima "Van Gogh"Kada je Zoran Kostić Cane, lider beogradske rok grupe „Partibrejkers“ u novom broju magazina „Puls“.

Ničim izazvan u odgovorima na pitanja čitalaca javno

prozvao kolegu Zvonimira Đukića Đuleta, svima je postalo jasno da među njima postoji neka vrsta netrpeljivosti.

Naime, poslovično namrgođeni Cane izjavio je da „rokenrol počinje da trpi turbo-folk običaje“ i u taj kontekst stavio upravo grupu „Van Gog“.

– Naručuju se pesme iz publike. Kao, e, možemo li da se slikamo s tobom, je l‘ možeš da nam daš autogram… Mi nismo estrada, to ljudi ne kapiraju. Neću uvek da budem pri ruci. To je manipulacija mojim vremenom, mojim životom, mojim mislima. Nema slikanja. Može, ponekad izađem i ja u susret. Ako hoće da se slikaju, imaju „Van Gog“, pa nek se slikaju. Mene je blam to da radim. Mislim da to ne zaslužujem – rekao je između ostalog Cane. Pošto se već godinama može naslutiti animozitet većine rokera prema liku i delu Đuleta i njegovog „Van Goga“, frontmen benda je već donekle i navikao na ovakve prozivke, a za naš list je prokomentarisao poslednju u nizu.

– Uspeh se ne prašta, svima želim sve najbolje… Živim svoj život kao sav normalan svet, volim da se družim i slikam s fanovima, jer za razliku od Caneta, mi volimo svoju publiku. Veliko nam je zadovoljstvo da se družimo sa ljudima, pa i fotografišemo, dajemo autograme, zašto biti uobražen i nadrndan, kome to treba? Zar nije lepše da imaš osmeh na licu, lepu reč, pružiš pažnju? Ipak, shvatam ja sve to. Sasvim je normalno da te ne vole baš svi. S tim u vezi pozdravljam Caneta i kolege iz „Partibrejkersa“ i želim im uspešnu turneju i sve najbolje – poručio je Đule.

izvor: Alo.rs


Podeli sa prijateljima

» PROČITAJ 21 KOMENTAR

Pogledajte još i ovo:


Koncert grupe „Van Gogh“ biće pravi spektakl!

Članovi grupe Van Gogh prekinuli program!

„Van Gogh“ naravio spektakl u Areni!


21 komentara na “Cane: Ko želi da se slika, ima „Van Gogh“”

  • suncokret
    1 mart, 2010, 16:09

    Clap Cane,crkni od ljubomore…… Clap

  • suncokret
    1 mart, 2010, 16:14

    Victory A ne bi bilo loše da zamoliš Đuleta da Te malo poduči osnovnim elementima kulture prije svega….
    P.S.Van Gogh će Vam sa SVOJOM PUBLIKOM nažalost i dalje kupiti sve nagrade pred nosom…..
    Cane,da Ti je barem jednu…. Victory
    I čovječe,do podne mrziš sam sebe ,od podne sav svijet Female Fighter

  • Anonimni
    1 mart, 2010, 16:22

    Laugh Razz

  • Kusczcak
    1 mart, 2010, 16:26

    Hahahahahahah………djule ga skolski spusta….samo tako nastavi djule…najbolji ste….

  • suncokret
    1 mart, 2010, 19:18

    Baš školski – u pravu si…..Šta sve ljubomora radi Really Pissed ….Na koji se nivo čovjek spusti….Nevjerovatno…Kada je Cane ovako loše podnio VG slikanje s fanovima,kako li mu je tek bilo kada su ovi otišli u Minhen po MTV nagradu…. Sweat Sweat Sweat …..
    A najtužnije od svega je to,što Đuleta uvijek pljuju pacijenti (like Cane and company), za koje je on doktor nauka…
    Đule-NAPRIJED….Voli Vas Vaša publika : Yes
    Mostar

  • Džoni
    6 mart, 2010, 17:16

    „Rock n Roll je večan dok su mu deca verna.“ Kada to budete naučili, nećete se pecati na komercijanu fuziju gitare, i etno motiva ( „Ludo, luda, reklo bi se“ ).

    Pominjete MTV kao faktor umetničke vrednosti i merilo kreativne snage? Sveobuhvatna mediokritetska glupost. Isti taj MTV ( sada već decenijama ), uništava popularnu muziku i naraštajima usađuje apsurdne muzičke vrednosti. Lako je biti „Van Gogh“, kada se pojavljujete na festivalima „ružičastog manira.“ To je uradio i Čorba, sa sve gostovanjima u emisijama duhovno – destruktivnog karaktera. Jer, prijatelji, osnovna i početna premisa rock n rolla je upravo bunt. Upravo pokretačka sila individualnosti. Na prostorima koje zapljuskuju bare amaterizma i armije moralnih gnoma, teško je ostati autentičan, slobodan, i samo svoj, kao što je i sam Cane rekao. Samo istinski rok ezoterici osećaju turobnost vremena koje neprekidno lupa šamare. Tako nastaju revolucije. Tako se preživljava idealistička mladost.

    Brejkersi su to znali, i pomešavši punk i blues, sačinjen je jedinstveni mozaik, jedinstveni portret neprekidne borbe protiv gluposti u svim svojim formama. To se mora prepoznati, a tako i poštovati. Cane neguje specifičan stil neslaganja, neodobravanja, zato ga široke mase i ne vole. No, kvalitet će opstati, nebitno koliki kvantitet bio na drugoj strani.

    Tužno je što ljudi počinju i završavaju svoja rock interesovanja sa Van Goghom. Niko ne pominje osnove, niko ne govori kako je počelo. Očevi se negiraju, očevi ne postoje. Seća li se neko Stonsa, Bitlsa, B. B. Kinga, Hendriksa, Dorsa, Cepelina, Čak Berija, Tin Lizija, Džon Li Hukera, Madi Votersa, Madi Bluza, T. Reksa? Slušavši korene, jasnije naslućujemo evolutivni tok rock n rolla. Ako, pak, govorimo o „našim“ prostorima, uticaj Brejkersa, Džonija i nekolicine sličnih, nezamenjiv je, i večan. Poštujmo to, ne dozvolimo zubu vremena.

    P. S. Nikako ne želim da ovim postom uvredim nekoga, niti želim da držim bilo kakvo predavanje. Izneo sam svoje mišljenje.

    Pozdrav svima, i peace. Uživajmo u muzici, svojoj mladosti i nekim lepšim stvarima.

  • suncokret
    7 mart, 2010, 16:29

    Barem ste kulturniji od svog idola Caneta….Nije stvar u stilu koji njeguje dotični gospodin nego o njegovom bezrazložnom vrijeđanju drugih ljudi….Ukusi su različiti i o njima ne treba raspravljati,ali ako je Van Gogh baš toliko nevažan i bezvezan ne znam zašto „pojedinci“ budno prate svaki njihov korak….PAMETNI ĆE SHVATITI….
    Vaš idol je ovom izjavom pokazao samo da je rob balkanskog sindroma – Pljuvati ću po onom što vrijedi kako bi prikrio vlastiti neuspjeh, a pri tome ću biti dovoljno naivan da mislim da mogu biti isti ili čak bolji od tog istog po kome pljujem… Frown ….
    Džoni,neki „jesu“ i uvijek će biti,neki „nisu“ i nikada neće biti….Želim Vam sve najbolje…..Pozzzz

  • Džoni
    8 mart, 2010, 0:36

    Trudio sam se biti objektivan. Dakle, ne podložan idealizaciji. Pogrešno shvatate suštinu. Cane nije moj idol, niti se ovde govori o idolima. Pričamo o izjavi, koja je očigledno izazvala neslaganje kod izvesnih fanova Van Gogha. Ono što Canetu „smeta“, a na šta aludira je to da je izgled postao bitniji od kvaliteta opusa. Razgovarao sam sa nekim ljudima koji su bili na poslednjem Đuletovom koncertu, i prvo što sam doznao je da je publika bila obuzeta binom, rasvetom, stajlingom, a muzika je došla u drugi plan, što je nepojmljivo za istinski rock ‘n’ roll. Zna se šta je proizvodilo pravu energiju. Jedan podrum, bas, bubanj, gitara, i pivo. Složićete se da ovo nije Grand, pa da se nedostatak kvaliteta nadoknađuje sporednim i manje važnim stvarima. Ako pogledaš svetski šou biznis, videćeš kako zarađuju lupeži koji nemaju veze sa umetnošću, odnosno muzika u drugi plan, tekstovi smešni, a ostalo dobija ulogu primarnog.

    Idealizovati Caneta, i poštovati Caneta, složićeš se, predstavlja dve sasvim različite stvari. Ja poštujem Brejkerse. Oni su svedoci jednog vremena, pa tako po mišljenju mnogih ozbiljnih kritičara predstavljaju nezaobilaznu stanicu rock istorije. Pesme sa prvog albuma jasno naglašavaju onaj, garaž sirovi krik naglašava jasnu emociju. Sviralo se, što je najbitnije. Pogledaj Đuletov poslednji album, a i onaj pre njega. Čist komercijalni zvuk. U trenutku iskrenosti, on bi i sam to priznao. Imao je mnogo boljih pesama, složićeš se, u periodu kada je prestao da bude Milan Mladenović, do trenutka kada sam nije postao publika, pa je počeo da svira ono što „mase“ diže na noge. Rock ‘n’ roll je avangarda, nije „Jedna pesma, jedna želja.“ Canetov poslednji album stajao je u podrumu, dok se neko nije setio da ga vredi izdati, samo zato što Cane svoje fanove ne ljubi i ne grli kada ih ugleda. Cane je cinik, Cane ne može da prihvati trenutno stanje. Ne mogu ni oni koji znaju šta rock ‘n’ roll zapravo jeste.

    I još jednom, ja zaista nemam ništa protiv Đuleta, još ako se bude vratio u vreme kada je pravio dobre stvari, sva neslaganja bi nestala.

    Pozdrav svima…

  • suncokret
    8 mart, 2010, 19:29

    Moram priznati da ste u vezi zadnjeg albuma potpuno u pravu…Pozzzz

  • suncokret
    8 mart, 2010, 19:42

    Ali ipak ispoljavanje svojih negativnih emocija i vrijeđanje VG je samim tim i vrijeđanje mase ljudi koji poštuju to što radi VG……A to da su pjesme s „Lavirinta“ totalno neuporedive s Delfinom,Zamisli,Opasan ples,Za godine Tvoje,..i sl…- stoji…. Kiss

  • Džoni
    8 mart, 2010, 20:08

    Ali pogledaj napisani tekst: “ Mi nismo estrada, to ljudi ne kapiraju. Neću uvek da budem pri ruci. To je manipulacija mojim vremenom, mojim životom, mojim mislima. Nema slikanja. Može, ponekad izađem i ja u susret. Ako hoće da se slikaju, imaju „Van Gog“, pa nek se slikaju. Mene je blam to da radim.“

    Nije to bila uvreda na račun ljudi koji poštuju Đuletov lik i delo. To je samo protest protiv estradnog zanosa pomenutog pevača. Mene Van Gogh sada zaista asocira na pravi, melos estradni bend, što je loše. Prijatno je videti da se fanovi poštuju, ali ne na način na koji to radi Đule. On zna da su mu poslednja dva albuma slaba, i isto tako zna da mora ovako, kako bi sakrio nedostatke. To ga nikuda neće odvesti. Jebeš popularnost kada ti na rock koncert zbog etno motiva dolaze i ljudi koji slušaju narodnjake. To svakako nije to.

  • Anonimni
    8 mart, 2010, 22:56

    dzoni kako te ne mrzi da toliko pises Shock

  • suncokret
    8 mart, 2010, 23:13

    Opet se vratismo na isto…..Nećemo više….Moguće da je Cane u rangu Madonne ili Jacksona pa čovjek neće da bude dostupan…Fanovi mu oduzimaju vrijeme i šta je sve još nagovorio….Pa ne znam onda zašto je izlazio iz te svoje garaže ili podruma….Zašto je objavljivao bilo šta….Ako je već dovoljan sam sebi….I ako mu publika ne treba (odnosno treba,ali po principu plati kartu-marš kući)….Čovjek jednostavno nema mjeru….
    Ipak ostaje činjenica da je Đukić gospodin u odnosu na dotičnog vau,vau pa kakva god da su zadnja dva albuma bila….
    Nećemo više,niti sam ja Đuletov advokat niti ste Vi advokat pomenutog superstara)…. Smile
    Drago mi je bilo proćaskati s Vama….Pozdrav

  • suncokret
    8 mart, 2010, 23:22

    Shock

  • Džoni
    9 mart, 2010, 1:22

    Lepo je što mi persiraš, osećam se starije, inače verujem da smo približnih godina. xD

    @Anonimni, šta da radim kad moram, vidiš da si ipak čitao/la. xD

    Canetu publika treba, često to govori, kao i to da voli publiku, i uz ciničan osmeh priznaje da često pretera. Ali to je Cane, i nikada se neće promeniti.

    Đule je gospodin, Cane je roker. Ništa više neću reći.

    Pozdrav svima.

  • suncokret
    9 mart, 2010, 17:13

    Naravno da Vas persiram….Ne poznajemo se….To je valjda osnovna stvar kulture…..Ja sam ipak „publika gospodina Đukića“Wink….. Jump Wink ….Ćao….

  • N
    28 jun, 2010, 16:47

    Cane kralju!!!!! Clap

  • makana
    16 septembar, 2010, 1:34

    pa glazba bi trebala bit umjetnost zar ne? Wink
    a ton svojon predođbon da djule kupi nagrade trpaš glazbu u sport i tu činiš veliku pogrešku… glazba nije sport!!!!
    nažalost postoje MTV awards i ostala sranja tipa billboard koja su danas mjerilo uspjeha. kojeg uspjeha? komercijalnog uspjeha!
    A nagrade ka takve su potrebne da bi hranile ego kako izvođaću (da je on nešto veliko, i posebno) tako i slušatelju (da je njihov omiljeni izvođač nešto veliko i posebno)…
    samo npr hendrix nikad nije proda ploča koliko i madonna a ipak je vjerojatno najveći gitarist koji je ikad hoda zemaljskom kuglom…
    led zeppelini nikad nisu osvojili tih nekih nagrada ko i britney spears jel tako pa su ipak najveći rock bend ikad.
    Robertu Johnsonu su se ploče za života prodavale jako jako slabo, pa danas ipak glasi za največeg blusere svih vremena…
    i da ne iden dalje… poanta je da nagrade i ta neka komercijalna popularnost uglavnom ne govore AMA BAŠ NIŠTA o kvaliteti i izvođaču samom… Wink
    a da se vratin na naše balkanske prostore… u ex-yu rock povijesti se bez van gogha može a bez partibrejkersa nemože… kako bi bob marley zna reć – Time Will Tell!.
    Pozdrav iz Splita.

  • ja sam
    11 novembar, 2010, 22:51

    Djule je kralj…..kako bi neko drugi odgovorio na ovu prozivku ali djule sve mirno….opusti atmosferu…..DJULE KRALJUUUU Victory

  • Mina
    25 decembar, 2010, 11:55

    Slazem se da poslednji album Van Gogha…i nije bas nesto.
    Ali nevezano za to,zasto vredjati nekoga?!
    Zasto vredajti nacin rada svojih kolega?!  No
    Cemu to??
    Ja sam veliki fan Van Gogha i njihov odnos sa svojom publikom je divan.
    Nisu kao Cane.
    On se stidi tog slikanja sa fanovima,i davanja autograma.  Female Fighter
    “ Djule je gosopdin,Cane je roker“ ???  No No
    Van Gogh zna da napravi rokersku atmosferu na koncertima.

    Djule,Srbo,Dragane i Bane… samo napred Heart Smile Heart   !!!

    Pozdra Go Away

  • Nena VG
    25 decembar, 2010, 21:57

    Kao sto mi i ime kaze…za mene je Van Gogh zakon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heart Nemam nameru da zbog bilo koga promenim misljenje o Djuletu i celoj ekipi, a narocito NE ako Cane to kaze… Njegov je problem sto ne moze da se izbori sa ljubomorom!!! Laugh Ko ga _ _ _ _ !!! Evil Grin Moji su carevi, Victory , PATRIB. mogu samo da ga Cool ! ! ! Samo napred… !!!

Obavesti me o novim komentarima na e-mail (moraš da upišeš svoju e-mail adresu). Prijava bez pisanja komentara.

Klikni na smajli koji želiš da koristiš:
(bez previše smajlića po poruci)

SmileBig SmileGrinLaughFrownWinkKissRazzAngelAngryReally AngryConfusedThinkingCoolEvil GrinReally PissedCryWiltShameCuteKissingShockTrembleFoot in MouthIDKQuestionSweatGo AwayHug RightClapDanceVictoryYawnFemale FighterSoldierStarvingHeartYesNoBeerCoffeeRoseJump